TORSDAG

Hallo :)
Jag är skittrött, även om dagen inte har varit sådär jättehård.

T.ex. tittade vi på Hitta Nemo på spanskan. Sög, för man fattade ingenting! ;)

Sen fick jag reda på hur det gick på nationella i matte. Gick bättre än vad jag hade trott. Fick VG. :)

Annars har jag väl bara glassat runt och jobbat lite med saker som t.ex. jämförelsen mellan några afrikanska länder. Det var ju meningen att man ska jämföra tillsammans, en grupp på tre pers typ. Jag är med Kim och Nathalie. Yey, höjdargrupp.... Kim hade inte så mycket fakta, och är ganska seg och fattar typ ingenting. Nathalie är ju typ alltid sjuk, och det var hon även idag...... Så, vem får göra allt jobb då?..

Suck.

Aja, har några heta bilder från dagen som ni kan få roa er med! ;)
PUSS


HAHA, kajsa hade kul på spanskan


jag med..


Kajsa är söt


yeeeeep


sötis


Anton var glad ;D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0