by the way

Nar vi var hos hans farmor sa hon att jag var sot och vacker! HAHA :)

Men iaf. Vi skulle ta ett kort nar vi stor bredvid en hast... Du tror inte hastjaveln SPARKAR mig da???? Haha suck. Fast det ar ingen fara :) Han sparka mig pa sidan av knat typ, blev en rispa typ bara liksom. ;) Sen har jag smakat olika frukter som de hade dar, kommer inte ihag vad dom hette dock. Men sa hade dom aven apelsin, mandarin och citron med :) Men dom smakade jag inte for det vet jag ju redan hur de smakar. ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Konstigt det där med djur och Emma, har aldrig funkat riktigt:) Låter som att du har det riktigt bra vad jag förstår. Känns bra för mig! Hur går det att prata spanska? Eller blir det mest engelska? Vad tyckte de om presenten? Ha det bra, hälsa familjen, kramar från mamma.

2010-11-14 @ 17:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0