BJÖÖÖ...

Chacha!
Har varit en mycket intressant dag idag. Eller inte.

För det första vaknade jag upp rätt utvilad efter sisodär 12 timmars sömn. Jag klev upp och gjorde mig iordning för dagen. Klädde på mig, åt frukost o.s.v.

Efter det gick jag till bussen, samtidigt som musiken dunkade i mitt headset. Bussen kom, och jag klev på den. Karlsson hoppade på i Skebo och satte sig bredvid mig. Jag passade på att plugga lite engelskglosor som jag inte hade hunnit med igår (då jag låg död i sängen på grund av ett migränutbrott).

Väl i skolan träffade jag mina fina vänner igen. Vi hade en del lektioner tillsammans. Dagen började med att vi hade språk. SPANSKA ÄR ROLIGT. Aa, fast nä.

Språklektionen följdes av historia och lunch. Till lunch idag fick vi pannkakor och Tom i min klass pratade om att han blivit facerapead på facebook igår. Undra vem/vilka som gjorde det. Heeehe.

Vi har även haft engelska. På den lektionen fick vi ännu mer jobb till provet. Tack lärarN!

Matematiken då. Jaa, den var kul. Kajsa och jag satt och pratade om omskärelse större delen av lektionen.

Annars har vi bara haft svenska och företagsekonomi. På föredagsekonomin blev Tom facerapead igen. Undra vem/vilka som gjorde det... 


Nu ska jag plugga. Har världens feting prov i svenska på torsdag, plus att jag måste läsa 20 sidor i boken till pedagogiskt ledarskap tills imorgon. yey.

HA ETT BRA LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0