höst eller vinter?

Chacha!
Vaknade upp imorse och tittade ut genom fönstret och såg att det var vitt överallt! SNÖÖÖ.

Men det var inte så mycket här hemma, ser mer ut som frost typ. Det var dock betydligt mer i Norrtälje! Har snöat nästan hela dagen också, fast det slutade nu på eftermiddagen och här hemma hade det bara snöat lite mitt på dagen.

Okej, jag hade just en monolog om vädret. Hur mobbad är inte jag då? Haha.

Anyway. I helgen ska jag plugga arslet av mig. Kul va? Tog hem fyra ämnen. Engelska, matte, svenska och företagsekonomi. Glömde spanskan, fick en läxa idag till på måndag. Kult! Aa, fast nä. Man borde inte få ge läxor från fredag till måndag. Finns det inte någon lag att man inte får det? Har fan för mig det, hehe.



två random kort som jag tog idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0