JP 17 år!!! <3

Chacha! :D
Vill börja med att gratta JP som fyller år idag! :D WOHOOO! Haha.



Skolan var väl helt okej, förutom att vissa tror att dom kan glida med på en räkmacka. Tards. Jag hatar grupparbeten.

Anyway. Efter skolan åkte jag med JP hem. Vi bakade hallongrottor och tittade i skolkatalogen. AK och Sjöa kom med, och efter ett tag kom även AJ! Så det blev massor med fika och prat. SWEET! :D

Är fortfarande sjuuukt mätt, så har inte ätit middag än. Får göra det senare! ;)

Har precis tagit en liten paus i mitt pluggande. Pluggar engelska, har prov på tisdag. Det är ju bara 350 glosor, fyra texter, en del grammatik och ord som har samma betydelse fast det ena är brittiskt och det andra amerikanst som ska läras in. SKITKUL säger jag bara.

Jahaja, får väl spendera helgen med att plugga 24/7. HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0