onsdag 13/10

Chacha!
Idag åkte jag in till skolan för att först ha pedagogiskt ledarskap. Första timmen satt vi och diskuterade olika ledarstilar och sen tog vi en paus och sista tiden började vi titta på en film. Vädligt chill och skönt.

Efter det hade jag tre timmar hål, men eftersom jag, Kajsa och Frida skulle ha idrottslektion så vi fixade med en del saker till det.

Sedan var det dags för vår lektion! ;) Det gick väl rätt bra, även fast vissa killar har damp, hehe. Men först delade vi in klassen i fyra lag och så fick de en lista med massa saker som de skulle leta efter i naturen och så fick de olika poäng för olika saker. Sedan delade vi in klassen i två lag och den som gjorde upp en eld först och brände sönder ett snöre vann. :p



Kommentarer
Postat av: carro

ser kul ut! :) synd att jag har blivit sjuk, igen så att jag missade :( <3

2010-10-13 @ 19:38:54
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0