Friluftsdag

Chacha!
Idag har jag haft friluftsdag. Det var både a- och b-klassen.
Vi rodde iväg till ett ställe
(min klass vann, vi kom först, även fast de andra börja före! WOHO haha)
där vi gjorde upp eld och grillade korv.
Vi gjorde även vindskydd (och min klass vann igen!!)
och så hade vi tipspromenad.


Madde och Sofie var taggade.


På väg till båtarna.


Finns det nån sötare? Nej.


Daniel är charmig...
eller?


"MEN RO DÅÅ!"


Min klass.


Min klass.


Tom, Madde, Mackan och Mille grillar korv.


Att göra ett vindskydd. David, Tom, Tingting, Björk, Nylin.


Broman, Kim i skogen, Anton, Åsa, Linus och Davve.


Johanna B-L, Therese, Kim, Broman och Tom.


Johanna. ;)


B-klassens vindskyd. Liiite b. ;)
Caroline, Amer, Gurra och Fredrik på bild.


Sofie och Caroline på tipsrundan.


Så var det dags att åka hem.
Här ser ni Tingting och sen b-klassen i andra båten.


Milton chillarN Mattsson.


Sen när vi kom tillbaka fick jag, Kajsa, Johanna och Therese
åka med Tingting som körde oss till busstationen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0