Okej. En kul grej.

Asså måste bara skriva detta. Kände mig så himla dum! Haha. Men okej, från början då..

Jag halvlåg (halvsatt?) i min säng och tittade på tv samtidigt som jag var inne och tittade på facebook. Precis när jag gick in på en kompis sida började det spelas musik. Först trodde jag det var på reklamen på tv:n men när den tog slut trodde jag det kom från facebook eller min dator.

Men så var det inte.

Musiken kom från min mobil. Jag kom på att jag just bytt ringsignal, hahaha. Men jag hittade den inte så snabbt, den låg någonstans i min säng, under täcket, så när jag väl hittade den hade personen som ringde mig (Linnéa) lagt på.

Kände mig lagom smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0