LÅT OF THE DAY

Jag tycker min blogg är ganska tråkig och har ingen större blogglust, meeeeen jag tänkte försöka mig på denna lista i maj månad! Så imorgon börjar jag med "Dag 1" ;)

Dag 1 - Din favoritlåt

Dag 2 - Din hatlåt

Dag 3 - En låt som gör dig glad

Dag 4 - En låt som gör dig ledsen

Dag 5 - En låt som påminner dig om någon

Dag 6 - En låt som påminner om ett ställe

Dag 7 - En låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle

Dag 8 - En låt du kan hela texten till

Dag 9 - En låt du kan dansa till

Dag 10 - En låt som får dig att somna

Dag 11 - En låt av ditt favoritband/artist

Dag 12 - En låt av ett band/artist du hatar

Dag 13 - En låt du har haft som ringsignal

Dag 14 - En låt som ingen skulle kunna tro du älskar

Dag 15 - En låt som beskriver dig

Dag 16 - En låt du brukade älska men nu hatar

Dag 17 - En låt som du ofta hör på radio

Dag 18 - En låt du önskar att du fick höra på radio

Dag 19 - En låt från din favvoplatta

Dag 20 - En låt du lyssnar på när du är arg

Dag 21 - En låt du lyssnar på när du är lycklig

Dag 22 - En låt du lyssnar på när du är ledsen

Dag 23 - En låt du vill ha på ditt bröllop

Dag 24 - En låt du vill ha på din begravning
Dag 25 - En låt som får dig att skratta

Dag 26 - En låt du kan spela på instrument

Dag 27 - En låt du skulle vilja kunna spela på instrument

Dag 28 - En låt som får dig att känna dig skyldig

Dag 29 - En låt från din barndom

Dag 30 – En låt du har haft som alarmsignal

Dag 31 – En låt du önskar var skriven till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0