God morgon världen

Ja, jag klev precis upp ur sängen. Jag fattar inte, jag som bara brukar kunna sova till senast nio på helger? Haha. Fast jag har inte bara sovit, har faktiskt tittat på film också, Extraordinary measures. Väldigt bra och fin, tycker jag.

Idag borde jag plugga massvis, sälja de två burkar saffran jag har kvar att sälja, städa rummet, åka till moster och lämna av en beställning hon gjort av mitt UF-företag, duscha etc. Meeeen jag tänkte börja med att sitta här vid datorn och leta lite utlandsresor. Sjukt taggad på att åka utomlands med vänner efter studenten! Får se om vi hittar något bra.

Förresten. Det snöar för fullt ute, vi ska äta julbord idag och jag lyssnar på julmusik.

Borde börja skriva min önskelista nu, hehehe. Ja, jag får göra sånt. Jag är fortfarande barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0