I may not always love you, but as long as there are stars above you, you never need to doubt it, I'll make you so sure about it. God only knows what I'd be without you.

Hejsan hoppsan lillebror.
Idag är jag hemma från skolan. Hade en hemsk huvudvärk igår som fortfarande sitter i, även om det är mycket bättre idag. Nu är det bara öronvärk, halsont, hosta och annat smått och gott som irriterar mig. Kände att jag inte kommer klara av att gå i skolan idag då jag gick och la mig för att sova direkt efter skolan igår (vid tre) och idag skulle vi hålla på hela dagen med UF och jag skulle komma hem tidigast nio. Full fart hela dagen är inget jag kan hantera just nu.

Men. Nu till min rubrik. 
Ni tjejer är det finaste jag vet, ni. är. så. himla. bra.
tillsammans är vi oslagbara.

Kommentarer
Postat av: JP

LOVE <3

2011-12-09 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0