NU: DUSCHA. SEN: FIRAAAAAA!!!

God dag mina kära läsare. 
Igår sov Carro hos mig. Vi tittade på en mycket bra film,
dock var den lite småläskig så för att lugna Carros nerver 
inför natten tittade vi på några Eva & Adam-avsnitt.
Mycket mysigt måste jag säga! :)

Nu ska jag duscha och börja fixa mig inför kvällen.
Kommer bli en riktig mysig och trevlig kväll med mina
allra bästa och finaste vänner. You guys are the greatest!!

Längtar speciellt till middagen, hehheeh! 
Men vem blir inte sugen när man ser att detta är vad som bjuds?!

Sedan ska vi självklart fira Sofie som fyller 19 år imorgon!
Kan ju inte bli mer än grymt! (Som vanligt med dessa brudar!)
PUSS PUSS, JAG ÄR TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0