NU: JULLOV!

Idag var det fotbollsturnering i skolan.
Det var 9 lag med och ett av dessa
var cirkus 10 personer från min fina klass!
Haha, med endast tre fotbollsspelade personer
köttades vi oss vidare från gruppspelet,
sedan slog vi ut parallellklassen i kvarten!!
Dessvärre förlorade vi semin med 1-0.
Bilderna är från när vi spelade i lilla salen,
utan riktiga mål och målvakt. I stora salen
fanns det dock och då var jag med och lira.
Jag kom därifrån med endast ett stukat finger, woho!

Mellan gruppspelen och slutspelet
var vi tvugna att gå på estetarnas julshow.

Efter slutspelet och efter att alla andra
hade gått hem stanna jag kvar med Carro, Johanna och Kajsa.
Jag, C & J bokade resa i sommar
sedan softade jag och Kajsa i sofforna och åt upp
ischokladen och drack julmusten som blivit kvar
från vår jullunch, hehe.

På kvällen gick jag på bio med Jenny och Carro,
vi såg The girl with the dragon tatoo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0