Produktiv dag.

Jag bara älskar hur jag har kunnat vända på dygnet så snabbt. Idag ska jag dock försöka somna innan 02.00 då jag ska upp HUR TIDIGT SOM HELST aka. 08.00 imorgon. Då blir det stora staden med fina vänner! :)

Annars tycker jag min dag har varit härlig idag. Gissa vad jag har gjort? Inte ett jävla skit. Bara tittat på film hela dagen lång. Och träffat Linus. Hehe. Men det bästa var nog dessa nostalgikänslor jag fick när jag tittade på Pippi Långstrum. Hur awesome som helst haha!

Nu ska jag fortsätta titta på One Tree Hill, snart har jag sett hela säsong ett. Detta har jag lyckats göra på två dagar. Eller, det har väl varit mest under nattetid.
Peace out lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0