FREDAGSMYS

Halloj!
Idag har det inte hänt så mycket, samtidigt som det har gjort det, haha.

För det första hade jag inte någon lektion de två första timmarna i skolan, så då fikade jag lite med brudarna samt åkte bil med Carro som chaufför! Åkte och köpte popcorn haha! ;)



Kajsa ser lite skeptisk ut, haha.

Sedan hade jag spanska, och där tittade vi bara på någon film, så det var väldigt chill!

På lunchrasten drog vi ut igen med bilen, men då åkte vi bara omkring. Sista timmen innan lov spenderades i sal E11 där det pluggades en massa matematik! Haha, eller massa och massa, blev några tal gjorda iaf! ;)

Sedan skjutsade Carro ner oss till bussen och då åkte Kajsa och jag in till stan. Jag träffade Pauline och Kajsa träffade sin kompis Jasmine.

Ikväll ska jag bara chilla, är sjuk trött!!
Puss.

Ps. Pauline är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0