MIN DAG iDAG

Jag har dammsugit poolen med min mor.
Jag cyklade till Häverödal med min minsta bror för att köpa glass och tidning av Kajsa på Ica.
Jag har dagit ett svalkande dopp.
Jag åt hallon med min hund Molly direktplockade från busken.
Jag har packat inför morgondagen.
Jag har sparat en massa bilder från datorn på cd-skivor ifall min dator skulle krascha.
Jag ska senare laga mat (tacos) till min familj.
Jag ska även kanske träffa Johanna.
Jag ska skriva grattis till Linnéa på facebook. Har fortfarande inte bestämt mig och jag ska vara seriös eller inte.
Jag måste även hinna med att duscha.
Men först, ska jag ladda upp några bilder här på min blogg. HIHO!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för all hjälp idag gumman, vad söt hon är vår fina Mollan:)

2011-07-19 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0