FREDAGSMYS

Chacha!
Dagen började med att jag, JP, Kajsa och Åsa skulle orientera lite då vi hade två stycken kontroller kvar att ta. Så det var bara att ge sig ut. Den första kontrollen letade vi kanske i en kvart efter, medan den andra tog typ fem sekunder att hitta.. På väg hem inser Kajsa att hon tappat sin lapp så det var ju bara att börja leta! Vi hittade den inte där vi var, så det var bara att gå tillbaka till senaste kontrollen. Meeen hittade den inte på vägen dit eller vid kontrollen. Dock hittade jag den sen på väg hem, ungefär vid det stället hon insett att hon tappat lappen! Haha, suck. ;)

Anyway, nu på kvällen har jag varit till Herräng och fiskat med AJ och JP! :) Så mysigt så! Men först skjutsade lillebror mig för första gången på moppen! OCH JAG ÖVERLEVDE! Hahah awesome!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0