I'M YOUR BIGGEST FAN, I'LL FOLLOW YOU UNTIL YOU LOVE ME

Idag har varit en rolig dag i skolan. Mycket tack vare snyggingen Carro! Haha, så skön brud det där. Hon har hittat på massa bus! Haha alltid lika härligt.



Och jag då? Nej men jag hara bara stött på vår manliga NK-lärare. Typ. Åh det var så pinsamt....... Haha.
Just nu jobbar vi med människokroppen och jag skulle lyssna på Carros hjärta. Så jag satte på mig stetoskopet och försökte lyssna men hörde inte så bra då det var livat i klassrummet. Men så slutade jag lyssna på henne och backade bak, där vår lärare stod, (men det visste inte jag) och så trampade jag på hans fot och tappade balansen och tog emot mig mot honom och ja.. Min hand smekte över hans lår om man säger så. Haha ja. Så kan det gå!

Men, sen så sa han att man hör hjärtat bättre om man går till ett grupprum då det inte är så livat där, så då sa jag och Carro att vi skulle göra det.

Han: Men det kan vara ganska knepigt att höra på tjejer, så om ni behöver någon att göra på kan ni ta mig om ni vill.
Jag: Närå, det är lugnt, vi klarar oss!

Och ja. Det kanske inte låter så allvarligt men det var sättet vi sa det på som lät helt knas...... Haha.

Sen fnittrade jag och Carro i väg!

Snipp snapp snut, så var sagan slut!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Emma! Du är också en väldigt skön brud! Lika busig som jag. Fler sådanna här dagar. Ja tack!



Pöss <3

2011-11-30 @ 22:16:51
URL: http://carolajhn.blogg.se/
Postat av: JP

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2011-12-06 @ 21:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0