WHAT A DAY!

Denna dag började med att jag körde in till Uppsala med mor. Jag mötte upp Erkas, gick i några butiker med henne och sedan åt vi en god lunch!
Snygg tjej va?


Sedan åkte jag tåg till vår fina huvudstad. Där strosade jag runt lite innan jag satte mig på ett fik och pluggade.

Vid tre mötte jag upp Caroline, även vi gick i några affärer innan vi gick och käkade. Av en slump gick vi förbi Hötorget och där såg vi att röda mattan höll på att fixas! Vi fick reda på att Tom Cruise tydligen skulle på biopremiären av nån film han var med i. Men vi tänkte inte så mycket mer på det utan gick och åt.

När vi ätit klart kollade vi ändå upp om vi kunde hitta nån tid på när Tompa skulle anlända, och tydligen så var det runt precis just då! Så vi tog en sväng förbi Hötorget och jajamen, där vandrade han på röda mattan. Vi trängde oss fram och fick några kort innan vi åkte hem. Även om jag inte är nåt speciellt fan av honom så är det ju ändå COOLT!!!!!! Hehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0