ONSDAG.

Hej alla fans!

Läget då? Med mig är det bra.
Denna dag har varit otroligt softig.

Innan jag åkte till skolan satt min hund så fint och tittade
på mig när jag gjorde i ordning min frukost.
Så himla söt. Då blev jag glad. Bara för att hon var så söt.


Väl i skolan hade jag först en genomgång/diskussion på naturkunskapen
angående filmen Super Size Me vi såg på förra veckan.
Efter detta fick vi jobba på våra uppsatser.

Till min yttersta besvikelse fanns det ingen ledig dator kvar
till mig vilket gjorde att jag icke kunde arbeta något. Too bad liksom.

Därefter hade jag håltimme från 10.00 till 12.40.
Jag följde med Johanna till Inter Sport där hon
sprang på löpbandet och köpte dessa fräna skor:


Vi gick sedan tillbaka till skolan där det väntades mat.
För att vara lite wild and crazy gick vi och åt i
cafeterian, aka. lilla matsalen. Där får vi egentligen inte äta.
HEHE. Badass #1&2.

Jag spenderade resterande tid med att se snygg ut,
läsa bloggar och prata med roliga människor.

När min håltimme (läs: håltimmar) väl tog slut var det dags för
att lyssna på två redovisningar på psykologin.
Jag anteckande lite, men för det mesta satt jag bara
och klottrade i mitt block.

Detta är ett av dagens mästerverk:


Jag åt även en apelsin under denna timme.

Sista "lektionen" på schemat var klassråd.
Jag tog upp en aaaaaaasviktig sak.
"MER VÄRME I SKOLAN, TACK!" skrek jag ut.
Hihi. Typ.

Klockan 14.13 sa jag och Andreas tack och hej
och for iväg till busstationen.

Väl "hemma" på busstationen i Hallsta C
fick jag skjuts hem av snälla Rebecka. Tack!

Nu ska jag fortsätta denna softiga lillördag.
Favoritmaten är på g,
sockerkakan står i ugnen
och om någon timme ligger jag i sängen och tittar på film.

Hej då alla fans!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser att Mollys 45:or sticker fram på Nilla-bilden:)

2012-01-25 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0