HELA VÄRLDEN ÄR SÅ UNDERBAR OM MAN ÄR KORKAD, DUM OCH GLAD.

Hej alla fans!

Idag har varit en helt ok dag. Det som höjde upp allting var cheeseburgaren till lunch och att jag fick en halvtimmes massage av Jennie på slutet av dagen, då vi hade alternativ medicin. Haha, älskar den kursen! Så jävla nice! 

Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Jag ska ringa farmor, titta på lite utbildningar på högskolor/universitet, skriva lite på min novell och så antar jag att jag tittar på någon bra film eller börjar att läsa den där boken på engelska som jag lånade tidigare i veckan. Jag vet inte varför jag gjorde det egentligen, jag brukar ju aldrig läsa. Men jag fick ett infall och kände att jag borde börja läsa, och för att utmana mig ännu mer blev det en bok på engelska. Men den verkar bra, får se när jag tar tag i att läsa den!

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0