Och så var det tisdag igen.

God kväll, du käre läsare.

Nu är de två jobbigaste dagarna på denna vecka snart överstökade. Igår började skoldagen med ett prov (som jag för övrigt kammade hem ett MVG på, awesome!!) och idag avslutades skoldagen med ett prov som ändå gick helt okej, tycker jag.

Just nu har en nyduschad jag tagit på mig myskläder och ska krypa ner i sängen och titta på någon bra film eller serie. Har inte bestämt mig ännu.

Det blev ingen simning igår, men det kompenserade jag med fotbollsträning idag. Eller, någon fotbollsträning blev det ju inte. Det var ynka fem brudar på träningen så vi sprang intervaller och avslutade med styrka istället. Men imorgon taggar vi simning igen, jadå!!!!!

För övrigt rullar livet på som det ska. Längtar till fredag gör jag också. För då jävlar! Då ska vi fira!


Bild från USA-resan 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0