FLORIDARESA BOKAD!




Japp, nu bokade jag åt mig, mormor och Linnéa. Mamma skulle samtidigt boka åt sig, pappa, Fredde och Mattias... Vi valde att dela upp det så för att biljettpriserna per person blev billigare då. Det enda som skiljde åt var att jag och mitt crew flög på ett annat plan till Frankfurt, och där skulle vi möta upp de andra för att flyga på samma plan till Orlando. Jag blev klar före och allt gick bra, men när mamma skulle skriva i sitt kortnummer för att betala osv. så gick det helt plötsligt inte längre? Då fanns resan inte kvar?! Så nu blir det leta, leta och leta i denna djungel av flygbiljetter, så att vi kommer på plan som går ungefär samtidigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörde du Mattias kommentar? "Jäkla Emma, hon tog vår resa" Hihihi...bara å leta vidare, pust!

2012-11-15 @ 19:52:35
Postat av: Lisen

Ojojoj, hoppas ni hittar ett bra flyg.. Tur att du ar duktig nog att kunna ta hand om bade dig sjalv o mormor ;)

2012-11-16 @ 02:03:29
URL: http://anderssonlisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0