I VÄNTAN PÅ ALIBABA

Här sitter jag i soffan med mina bröder upphängda på väggen och en liten halstablett i munnen. Jag är förkyld. Men, vem är inte det i dessa tider egentligen? Var och varannan person jag pratar med är det. Dock har jag faktiskt tagit mig i kragen och bytit ut mina "I <3 London"- och "I <3 NYC"-tröjor till normala kläder. Mysiga höstkläder. Och ett fint halsband som jag hade på studenten. 

Anyway. Anledningen till att jag tog på dessa kläder idag var för att min fina vän Amanda ska komma hit om en stund. Vi ska plugga körkortsteori. Och så tänker jag fråga ut henne om hennes pOjKvÄn... Hihi. Fniss. Om dom är tillsammans nu. Jag vet inte. För senast någon frågade sa Amanda "jag vet inte". Men jag tror att dom är det nu. Honom har jag träffat en gång. Trevlig prick. Spöade honom i kortspelet "Neger och President". Det var oftast han och jag kvar på slutet. Jag vann de flesta gångerna och då blev han alltså "neger". Hehe. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0