TORSDAG

Hallå hallå!

Igår kväll åkte jag hem till Johanna och sov där, lika mysigt som vanligt! Sedan åkte vi till Norrtälje imorse då hon skulle på arbetsintervju klockan 10. Efter den impulsköpte jag ett par nya höstskor, mycket fina om jag får säga det själv! Runt tolv träffade vi på Carro och gick och lunchade med henne. Blev en varsin supergod avocadosallad, mums! Fick även min "lite" försenade födelsedagspresent, såhär ett halvår senare... ;) Men det var ett jättefint halsband och en tvål som luktade väldigt gott, så jag är nöjd! Tack så mycket ännu en gång, tjejer! :)

Nu ska jag strax iväg till mormor på födelsedagsfika, hon fyller år imorgon. Men imorgon åker jag ju till Skåne! Ska bli väldigt roligt. Drar med mig farmor ner dit! ;)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0