FESTHELG

Hej! Det var löningshelg och för mig blev det en hel del party. I lördags blev det utgång i stan med Johanna och hennes kompis Elin. Vi började med att ta ett glas vitt på en pub för att sedan dra vidare till en nattklubb. Jag hade en mycket trevlig kväll! Vid halv fem på morgonen anlände jag och Johanna i Rimbo och börjar vår vandring hem till Johanna. Himlen var rosa och fåglarna kvittrade, vackert! Vid fem är vi hemma och rusar direkt i säng.

I lördags hängde jag hemma hos Johanna hela dagen. På kvällen drog vi till hennes kompisar och spelade kort och hade det trevligt. Jag tror jag satt och spelade kort i fem timmar! Haha, galet! Men kul var det. Och mot slutet kom både gitarr och trummor fram som vi lekte med. Det blev ännu en sen natt men sova kan man väl göra när man är död. Eller åtminstone nu i veckan då jag inte har så himla mycket planerat. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0