FREDAG!

Fick just mail från amerikanska ambassaden att de inte kunde skicka tillbaka mitt pass i det kuvert som jag gav dem på intervjun för att det saknas 5 kr på frimärken. Tydligen har priset ändrats från januari 2013 till 77 kr istället för 72 kr som jag fått reda på av SI. Ska maila SI och se till att de ändrar på pappret de skickar ut. :)

Det blir till att handla frimärke för 5 kr och sen ett frimärke till brevet jag skickar det första frimärket i till ambassaden. Trassel, meeeen det går inte att göra nåt åt nu. Måste ju ha mitt pass liksom! ;)

Nu ska jag sätta på awesome musik och tagga inför ikväll då det blir utgång i stan. Wihooo! Sista löningsutgången i Sverige på ett bra tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0