HEMRESAN

I lördags skulle vi vara ute ur huset klockan 10. Så efter frukosten packade jag klart och sedan åkte vi till Carinas hus och hängde där några timmar innan vi drog till IHOP för lunch. För min del blev det pannkakor, gott! Men jag tycker svenska pannkakor är godare. ;)





På flygplatsen i Orlando handlade Linnéa på Starbucks och denna gång fick hon inte heta Lillia, utan Lydia istället.


Min familj + Linnéa + mormor flög alla på samma plan från Orlando till Frankfurt. Där skiljdes vi åt och jag, Linnéa och mormor drog vidare till Köpenhamn och därifrån flög vi till Arlanda. I Frankfurt fick vi åka en busstur till flygplanet, så där fick vi stå på tysk mark och andas tysk luft, så nu har även jag varit i Tyskland, haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0