CHILLDAG IDAG IGEN

Idag fick jag sovmorgon eftersom tjejerna sov borta. Jag sov till åtta och sedan låg jag och tittade på serier, kändes riktigt segt men skönt!

Vid halv elva mötte jag upp Victoria för att titta på ett gym som vi ska börja gå till. Det verkade riktigt bra så där får vi ta och bli medlemmar!

Just nu sitter jag på Starbucks och kyler mig med en iskaffe. Jag är ledig fram till jag ska hämta Anna från camp, men Jane är hemma idag med mamman så om de inte gör något speciellt ska jag hänga med henne en stund också innan jag hämtar Anna.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skoj med gym, men bra om du får instruktörsvisning först:)

2013-08-21 @ 17:25:10
Postat av: Johanna

Vilket gym?? :D

2013-08-21 @ 20:29:53
URL: http://johannasresa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0