CLUB

Förresten bor vi på ett ganska så fint hotell faktiskt! Riktigt nöjd. ;) Sen har vi tydligen mycket "status" så vi är med i hotellets Club, vilket menas att de som är medlemmar får en speciell nyckel till ett clubhus där det hela tiden finns läsk, vatten, mjölk och frukt, och vissa tider finns där snacks. Sedan så får vi frukost gratis (det ingår inte på hotellet) så det är skönt att bara kunna gå och hängts frukost och något att dricka dygnet runt. :)

Imorse åt jag och Jane frukost då mamman och Anna lämnade oss lite tidigare på morgonen för att gå promenad på stranden (de gick typ en kvart innan Jane vaknade, vid kvart över sex). Tidsskillnaden är ju tre immar, och det märks. Jag vaknade vid fem idag, vilket är åtta New York-tid, även fast jag gick och la mig vid halv tio (halv ett i New York). Ja ja! ;)

Jag gick även tillbaka vid halv nio innan jag drog till lobbyn för en runda till, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0