FREDAG

Igår, fredag, började dagen med att jag skulle ta Anna till ögonläkaren kl. 8 på morgonen. Och eftersom pappan åkte till jobbet vid 7.20 och mamman åkte på något frukostmöte kl. 7.30 så var ingen hemma med Jane så hon kunde åka med bussen till camp strax innan åtta, så hon fick vara hemma idag och följde då alltså med mig och Anna.

Vi var där kanske 1,5 h, låååång väntan. Sedan åkte vi direkt därifrån till Annas camp och släppte av henne någon minut efter tio.

Jag och Jane åkte hem. Hon lekte mycket för sig själv idag på sitt rum, skönt för mig! ;) Jag tittade på ett avsnitt av OITNB och så tänkte jag att jag skulle låna pappans gitarr och spela lite. Men först var jag tvungen att googla upp hur man stämmer den själv, och när jag hade sista strängen så gick den sönder!

Fan tänkte jag, men som tur var hade han extrasträngar. Så jag fick kolla upp på youtube hur man byter en sträng, superenkelt men jag hade aldrig kunna gjort det utan att se det på youtube först. ;) Tacka vet jag internet!

Jag spelade ett tag, sedan kom Jane ner och vi spelade Uno och busade runt på min telefon, haha. Vi skickade massa bilder och klipp till mina vänner!

Vid halv fem kom mamman hem med Anna och vid fem åkte tjejerna och jag till bion och såg Smurfs 2, helt okej film! Sedan skjutsade jag hem dem, bytte bil och åkte och hämtade upp Victoria.

Vi åkte till Mamaroneck och åt mexikanskt till middag. Sedan tog vi en promenad längs gatorna där och bara råååkade köpa froyo. ;)

Sedan åkte vi hem till henne och gick ner till vattnet och satte oss där en stund och pratade. Underbart!

Vid halv ett åkte jag hem och somnade på en sekund. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0