LÖRDAG FÖRMIDDAG

Imorse sov jag uuut! Sov till hela halv nio! ;) Haha. Jag gjorde mig i ordning och gick upp till de andra som var vakna. Anna höll på att göra pannkaksfrukost och ingen annan fick hjälpa till, så det var bara att sätta sig och relaxa. 
 
Vi åt pannkakor till frukost och så delade vi på de  indoors s'mores som var kvar från igår. 
 
Annars har jag bara hängt, mest med mostern. Jag berättade om den svenska godisaffären jag ska besöka idag i city och hon skrev ner bl.a Marabou så att hon kan beställa det någon gång, för hon tycker inte heller om godiset här i USA, speciellt inte chokladen, haha.
 
Mostern gav även Anna och Jane huvud- och fotmassage vilket de älskade. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad mycket kul du är med om, lever verkligen livet, kram på dig

2013-08-04 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0