LÖRDAG

Idag tog jag det bara lugnt på förmiddagen och sedan kom Johanna BL hit vid halv två. Jag hämtade upp mig vid tåget och sedan åkte vi och shoppade! Det blev en hel del dollar som försvann men jag fick med mig många kläder hem. ;) Vi åt även lunch på Applebee's för första gången, gott gott!

Vid halv sju åkte vi till New Roc City för att möta upp Victoria. Först köpte vi biljetter till bion We're the Millers kl. 20:20. Vi gick och tog ut pengar och sedan gick vi till Applebee's (igen! Typ det enda som fanns i närheten) för en snabb middag. Tänkte vi. Vi fick sitta och vänta på maten i en halvtimme och när vi väl fick den började bion.

Vi skyndade att äta upp och betala och ca 20 minuter efter att vi fått in maten kom vi fram till biosalongen. Men guess what, det var fortfarande reklam!!! Haha, förstår inte att reklamen hade hållit på i 20 minuter. Galet!

Jag och Victoria sprang och köpte läsk och popcorn till oss tre och Johanna satt kvar och vaktade stolarna och såg de första minuterna av filmen. Men så skönt att vi inte missade någonting! Filmen var rolig och bra, så den rekommenderar jag! ;)

När filmen var slut var det dags att leta efter bilen i parkeringsgaraget. Vi visste vilket nummer vi stod på MEN vi visste inte hur vi kom dit, haha. Jag sa att jag hade för mig att vi åkte i rulltrappan neråt när vi kom hit, men det sa Johanna nej till. Så vi irrade runt där inne i typ en kvart och sedan tvingade jag dem att prova rulltrappan ner och gå neråt, OCH där stod ju lilla bilen!!! Hahaha, YES, vem hade rätt från första början då?! ;)

Sedan när mitt ego lugnat ner sig lite skjutsade jag hem Victoria och så åkte jag och Johanna hem och ligger nu i sängen för att sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0