MARDRÖM

Okej, inatt drömde jag sjukaste drömmen. Jag drömde att jag, skrattandes, knivhögg två personer så att de dog, och sedan gick jag runt och skröt om det?!

På Aftonbladet stod det typ "Tonåring från Edebo knivmördade två" som rubrik (varför just Edebo har jag ingen aning om, haha) och i texten stod det något om att jag var i USA som au pair och att detta var en tragedi för hela landet.

Hahaha, jag vaknade vid 2 från detta och jag har nog aldrig haft så ont i magen, varit kallsvettig och tänkt "vafan har jag gjort?!". Usch, jag vet inte riktigt vad min hjärna håller på att rensa just nu men kul var det inte! Jag var såå inställd på att jag skulle till fängelse!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men inte skoj å drömma sådär. Saknar dig, kram!

2013-08-09 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0