ONSDAG

Idag har vädret varit tråkigt, bara molnigt och grått. Jag har mest varit inomhus och tittat på film (Forrest Gump), tagit en power nap och när Anna kom hem (mamman hämtade idag) fixade vi med tjejernas tvätt och tittade på ett avsnitt av Good luck Charlie innan Jane kom hem med bussen.

Vi har tittat på deras baby pictures och jag visade några jag hade på mig och bilder på min hund Nilla som valp, på min dator. De var så otroligt söta när de var mindre! Man vill bara äta upp dem! ;)

De beställde hem pizza till middag och jag hade en bit, men jag ska ut och käka pizza med Pame och Franzi vid åtta. Just nu är tjejerna uppe och leker med mamman eller va de nu gör, och jag bara väntar på att klockan ska närma sig åtta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0