SÖNDAG

Idag åkte jag in till city vid halv tio och mötte upp Pame där. Hon lämnade sin familj förra veckan och nu bor hon i city hos en kompis. Hon kommer åka hem till Mexico när jag är i Cali, så idag var dagen då vi var tvungna att säga hejdå.

Vi började med äta äta supergoda bagels, sedan gick vi vidare till den svenska godisaffären och så plockade jag ihop lite lösgodis åt henne, haha. Hon köpte även choklad! Hon tyckte den var riktigt god! Fast vem gör inte det? ;)

Sedan köpte vi en varsin cola (haha, hon är ju galen i cola och jag mobbar henne för det så det har blivit "vår grej") en sista gång tillsammans. Vi tog oss sedan tillbaka till GC där vi stötte på Laurii!

Hon skulle till JFK för att ta ett flyg till San Diego. Så skoj att träffa henne igen, vi har ju inte setts sedan orientation. Vi stod och pratade en stund innan hon var tvungen att springa vidare.

Jag och Pame gick till mitt tåg och satte oss där i fem minuter innan hon var tvungen att gå av för vi skulle strax åka iväg. Vi kramades hejdå och det var lite jobbigt faktiskt. Inga tårar men som ont i bröstet. Jag kommer sakna den knasbollen!!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0