TISDAG

Imorse regnade det ute hela förmiddagen så mamman bestämde att Anna inte behövde gå på tenniscamp idag. Det sa hon när jag var på väg ut genom dörren för att ta ut bilen ur garaget, tack för den!
 
Iallafall, vi har mest bara chillat. Eftersom Anna fick en iPhone 5 igår så är hon helt fäst vid den. Vi har smsat varandra och jag har lärt henne massa svenska ord och meningar, och hon kommer ihåg dem!
 
Vi såg på Lejonkungen 1 1/2 och så har hon klistrat på frimärken och stämplat de 350 vykorten familjen skickar ut nu till judiska nyåret. Jag har då kunnat Skypat med både Pauline och Josefin, awesome! :)
 
Till middag gjorde jag fiskbullar och hemmagjort potatismos, sååå sjukt gott. Haha, trodde aldrig att jag skulle längta efter fiskbullar!
 
Just nu står det cornbread i ugnen som vi mixade ihop, får se hur det smakar! Pappan är ute och käkar och mamman är på träning och kommer hem om 20-30 minuter. Jag ska gå ner till källaren när hon kommer hem och titta på kvällens PLL!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0