TISDAG

Hej hej hallå!

Idag har jag varit med tjejerna. Vi åt frukost i "klubbhuset" här på hotellet, gick till stranden och hängde där några timmar där vi b.la. byggde sandskulpturer! Sedan gick vi till hotellet och hängde i poolen lite mer än en timme. Sedan fixade vi oss i ordning och runt klockan tre skulle jag släppa av tjejerna vid mammans jobb, men de var så sega på att duscha och gå dit så det blev strax innan halv fyra.

Då gick jag till stranden och hängde där en stund, själv. Skönt ändå att bara vara! Plus att jag kunde ta kort, för jag får inte göra det när jag är ensam med tjejerna, eftersom jag måste ha ögonen på dem HELA tiden... Ja ja! ;) Sedan gick jag tillbaka till hotellet (tog bilder vid poolen haha), gick på toa och sedan gick jag till donken och käkade en snabb middag innan jag gick till piren för att titta på solnedgången. Sååå fint! Var på själva piren denna gång istället för att se den.

Så fort solen gått ner vandrade jag tillbaka till hotellet och sitter just nu i lobbyn en stund innan jag går tillbaka till rummet utan wifi. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser alldeles underbart ut:)

2013-08-28 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0