DAN FÖRE DOPPAREDAN

Ja, vad har jag hållit på med idag då? För det mest har jag fixat med julklappar och julpyssel. Vet inte huuuuur många timmar jag har suttit med det, haha. Hela dagen och hela kvällen!

Jag hann även Skypa en stund med familjen hemma, känns lite konstigt att inte vara där samtidigt som det inte alls känns som jul utan som vilken dag som helst...





Jag åt lunch i soffan och tittade på ett avsnitt av Ellen. Och Daisy ville mysa!

Jag skickade en snap till Victoria ;) Jag hoppas hon gillar min julklapp till henne!

Det här blev...

Den här! Haha, man tar vad man har!


Jag lyckades även fixa ihop en pappersjulgran!



Nu är klockan ett mitt i natten och ni där hemma vaknar nog till liv (iallafall mamma och min yngsta lillebror lär vakna snart, om han redan inte är vaken?!) 

Förresten! Linnéa är på väg hit nu!!!!!!!!!! :):):):):):)
Trackback
RSS 2.0