FREDAG

Idag hämtade jag hem Jane strax innan ett (mamman hade sagt en timme tidigare till mig så jag åkte dit strax innan tolv men där var det tomt så jag frågade i receptionen men de sa att jag var en timme tidig, haha. Så jag åkte hem och skypade med familjen en stund) och i bilen hem slet hon upp julklappen hon fått av sin lärare. Oj vad glad hon blev för ett par pennor, ett litet gosedjur, någon godis osv! :) "I love miss Torrell. Or not love love love, but you know, I like her... A lot!" 

Sedan har hon tränat på löpbandet i det unkna källarrummet, det blev en promenad på 15 minuter. Haha, varför hon ull börja träna så har jag ingen aning! Sedan har vi lekt, hon visade mig bl.a. alla hårband hon har, galet många! Strax efter att Anna kom hem från skolan åkte Jane med pappan på terapi.


Så andra halvan av eftermiddagen har spenderats med Anna. Vi har gjort armband (jag har för första gången SJÄLV fått hålla på med hennes Rainbow loom), vi har lekt ballongen-får-inte-nudda-golvet och lite annat smått och gott. Vid sex kom hennes kompis och då gick jag på semester! Wohoooo!

Jag gick då ner på mitt rum och fixade mig och åkte sedan iväg till Cheesecake Factory för att fira Therese i efterhand! En mycket trevlig kväll med härliga tjejer!
På vägen dit var jag tvungen att stanna och ta kort på detta hus, så många olika dekorationer! Bilden ger ingen rättvisa till hur det var, men den är iallafall bättre än inget. ;) Det fanns även fler saker till höger som inte kom med i bild.








Födelsedagsbarnet!

Sara sa åt de som jobbade där att Therese fyllde år, så de kom in med sång och ett ljus på hennes cheesecake!




Sara, Victoria, Alexandra.

Rebecka, hennes två kompisar som jag glömt namnet på (förlåt!), Matilda och moi.

Kvällen avslutades med en sen kvällspromenad i mitt kvarter med Victoria för att prata ut lite. Bra för både kropp (pga matkoma) och själ!
Juldekorationerna på det här huset tyckte vi var fint! Framförallt det vid dörren. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0