FREDAG

Ja, då var det ännu en dag där jag inte gjort mycket nytta. Efter morgonrutinen var jag ledig fram till runt fem. Det har dock regnat ute typ hela dagen så jag har varit inne och haft det mysigt framför tvn, jag har gosat lite med hunden och så har jag skjutsat Victoria till tåget. Egentligen förstår jag inte hur jag fick tiden att gå så fort ändå, haha! 

Jane hade önskat att få vara ensam med mig, så mamman släppte av henne hemma vid fem medan hon och Anna åkte iväg och handlade lite. Så jag och Jane lekte med PlayDoh-lera, vi dansade nere i källaren och bara hade det trevligt tillsammans!












När de andra kom hem hjälpte jag Anna med hennes projekt som vi höll på med igår, sedan spelade vi UNO medan mamman och Jane åt sallad till middag och sedan åt Anna Mac&Cheese till middag och vi spelade samtidigt som hon åt också, haha. Strax innan åtta satte de på en film som jag tittade på em kvart innan Sara kom och plockade upp mig. 

Vi åkte och åt middag och pratade om allt möjligt, bl.a. vår resemånad! Så taggad!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0