GLAD LUCIA!

Idag efter att jag skjutsat tjejerna till skolan åkte jag på några ärenden innan jag åkte till cross country och mötte upp Victoria för lite shopping. Det blev ett par leggings från H&M och några underkläder från VS. Allt på rea också, fint det!







Efter det åkte jag hem och skypade med familjen en snabbis innan jag åkte till Victoria för att baka lussebullar! Vi åt först sallad till lunch och efter lite förvirring angången jästen (de har ju torrt i små påsar här) så kunde vi börja baka! Medan degen jäste fixade vi med luciapyssel som hon hade fått av sin familj från Sverige. 








När lussebullarna var klara fixade vi varm choklad, åt bullarna och tittade på julkalendern. Och juste, när vi bakade hade vi först SVTs luciatåg på och när det slutade lyssnade vi på julmusik. Sååå mysig dag! 








Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken mysig dag!

2013-12-14 @ 07:08:26
Postat av: JP

Finns torrjäst i Sverige också! ;)

Svar: Okej, men de har då vi aldrig använt oss av tidigare ;)
EMMA

2013-12-15 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0