JULFRUKOST OCH PAKET

Som sagt kom Victoria över med tomtegröt och den + de torra (sadface) lussebullarna åt vi till sista avsnittet av julkalendern! 





Sedan var det dags att öppna paket, jag fick en otroligt söt och mysig nalle från Build-A-Bear (en affär där man designar sin egna nalle och köper olika kläder och tillbehör till den)! Såååå bra! :D 



Min fina NY-nalle, ska komma på ett  bra namn till henne! Så läge får hon heta Vickan Jr ;) Gillar det ändå, så hon kanske får ha kvar det! Vi får se!

Av mig fick Victoria en typ fotobok eller vad man ska säga, som jag pysslade ihop igår!


Ett litet smakprov! 


Kommentarer
Postat av: Victoria Gylling

Haha jag tycker Vickan jr är fint jag! ;)

2013-12-25 @ 05:19:08
URL: http://victoriagylling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0