ONSDAG

Jahapp, Victoria tvingar mig att blogga fastän jag bara vill gå och sova, meeeen hennes önskan är min lag... ;)

Idag har jag inte gjort någonting. Jag vaknade med världens huvudvärk så efter att jag skjutsat barnen till skolan tog jag nap på 2 timmar, sååå skönt! Sedan har jag bara tittat på tv och tagit det lugnt.

Anna gjorde sina läxor som vanligt när hon kom hem och sedan åkte vi till tennis och där satt jag och höll på med min telefon i 1,5 timme, hårt liv! Sedan åkte vi hem och jag åt middag, Anna åt nachos och jag fixade detta till mig själv då mamman och Jane redan hade ätit:
Stekt äggvita med kokta morötter, broccoli och stekta champinjoner med vitlökssalt och peppar. Sååå gott!

Sedan satt jag i badrummet med Anna när hon duschade och lyssnade på musik och så sköng vi med i låtarna! Efter det hade vi tv-mys en stund med mamman och Jane innan lillan gick och la sig vid 20, och så satt Anna och jag kvar och tittade på tv i kanske 45 minuter innan hon gick och la sig.

Jag gick ner i källaren och skulle titta på Ellen men pratade istället med Victoria på FaceTime i nästan två timmar. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt var klockan 23 och jag måste sova! ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria Gylling

Haha duktig Emma! ;)
Ofta vi prata i två timmar! Haha
Fan tur att jag har dig <3

2013-12-13 @ 05:53:05
URL: http://victoriagylling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0