SNÖKAOS NI VET

Okej, så denna morgon har jag verkligen skärpt mig för att hålla mig från att skratta eller utbrista "skojar ni med mig?!" för här har familjen freakat ur angående snökaoset. Det har varit allt från hoppas på att skolan stängs igen, mamman har ställt in ett möte för hon ville inte ut och köra, tjejerna slipper gå till Hebrew school senare för mamman vill inte att de tar buss dit, de kommer bli hämtade i skolan istället för att ta buss hem, de tror att skolorna kommer stänga tidigare än vanligt och mamman pratade om att hon måste skotta vår uppfart. Och juste, Pame kommer troligtvis hit idag och hälsar på och mamman sa att hon troligtvis kommer bli insnöad och vara tvungen att spendera natten här... HAHA. Jag orkar inte. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, verkar inte lätt med ALL denna snö!!! Emma tur att du har ett stort tålamod, kram.

2013-12-10 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0