TGIF

Igår åkte jag hem till Angelica på eftermiddagen, vi hängde hemma hos henne med familjen och så åt vi rester från Thanksgivingmiddagen. Vi åkte även iväg en snabbis så jag kunde köpa strumpbyxor och hämta mina klackskor som var hemma, för vi bestämde oss för att gå ut på kvällen!

Vi plockade upp Sara på väg tillbaka från mitt hus, och så åkte vi hem och åt cheesecake, fixade oss och fick skjuts till tåget vid halv tio. Vi åkte till city och gick på en club vid Bryant Park. Men FY vad ont i fötterna jag hade efter den korta promenaden... ;) Haha. Det var en tjej som fixade in oss för $10 var (det är ju 21-årsgräns i USA) och väl inne fick vi gratis drinkar. Det var roligt att gå ut igen, men det skiljde sig inte alls mycket från att gå ut hemma. Det var ett ganska litet ställe men roligt hade vi! Det hela slutade med att jag och Sara tog av oss skorna och dansade utan dem, och jag gick även med skorna i handen tillbaka till tåget. 

Ska man vara fin får man lida pin, men nä, en annan var ju bara dreggig! Hahaha. Vi tog tåget hem strax innan två för nästa tåg gick halv sex på morgonen och det orkade vi inte vänta på. Jag åkte med Angelica hem och sov där, men vi fick inte tag på någon taxi när vi klev av tåget så vi gick hem, vilket tog en timme. Men skönt med lite frisk luft sådär mitt i natten, men det var ganska kallt om fötterna. ;) Sedan var det riktigt skönt att krypa ner i sängen och sova, strax efter fyra.

Det roliga med stället vi var ut på var att på toaletterna jobbade en man med att sätta på vattenkranen åt en och sedan vika och ge en pappershanddukar, haha! Sedan fanns det godis att ta också, när man tvättar färdigt händerna. En annan grej var att en man satt och spelade små trummor till musiken? Haha, så skön. 










Ett nästintill tomt Grand Central (om man jämnför hur det brukar vara). Eller som jag uttryckte det på Angelicas videoklipp: "det är inga människor överallt!"

På tåget hem. Då var det fart på folket! Haha.


Hmm, Sara började tydligen blöda?! :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0