TISDAG

Idag har fet snöat lite lätt under hela dagen och därför stängdes Janes skola klockan ett och tjejerna hade ingen Hebrew school efter skolan som de brukar. Så Jane kom hem kl ett och gjorde läxor med mig (hon gjorde sina och jag skrev klart min uppsats! Ska bara läsa igenom den nu och fixa några småsaker) och Anna kom hem vid tre. Efter att hon också gjort sina läxor (vilket bara var ett par stycken för ovanlighetens skull) så spelade vi och mamman två olika spel. Så kul att umgås som en "riktig" familj liksom! :) 

Pappan kom och hämtade tjejerna vid halv sju och en timme senare åkte jag och plockade upp Victoria och Jade och så skulle vi titta på bio. Men vi valde en film som började 45 minuter senare så i väntan gick vi till en spelhall och spelade några spel! Så kul! ;) Filmen vi såg hette Best Man och var inte alls så bra som vi trodde meeeen ja ja. Det var väl trevligt att komma ut lite iallafall! ;)







Det var vi och fyra andra inne i salongen som har plats för kanske 130 pers eller så, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0