TORSDAG

Hallå!

För en gångs skull skriver jag från datorn, det var längesedan! Känns lite ovant, haha.

Nej men, imorse efter att jag skjutsat barnen till skolan åkte jag och plockade upp Victoria och så åkte vi till gymmet en stund. Vi var båda riktigt trötta men jag fick ändå lite energi efteråt, så det är ju alltid positivt! 

När jag kom hem fixade jag bananshake (alltså banan och mjölk och mixa det, haha), åt en skål med mjölk och flingor och sedan blev det russin till efterrätt. Jag tog ut hunden på bakgården en stund innan jag gick ner i källaren för att plugga.

Det gick sådär att komma igång, jag hade Word öppet meeeen jag skrev ingenting utan tittade på ett avsnitt av Ellen först innan jag läste en artikel vi skulle läsa och sedan skriva om den. Då kom jag igång på riktigt! Jag skrev två sidor till och sedan gjorde jag en tabell som man måste göra, så nu har jag bara en sida kvar att skriva!

Den sidan får gå åt till den fjärde och sista uppgiften jag har, så det känns så skönt att kunna släppa det där sen! Jag ska föröska skriva klart allt imorgon, så jag kan skicka in allt och sedan ha det ur vägen! Deadline är ju i början av januari, men eftersom Linnéa kommer hit på julafton vill jag ha det gjort innan dess, och hellre att jag får det överstökat nu än att sitta i sista stund. Då kan jag istället koncentrara mig på julklappar, julpyssel, julbak osv. resten av december! :)

Nu ska jag ta och åka och hämta Jane från skolan så åker vi direkt därifrån till hennes dansklass. Ikväll blir det troligtvis läxor med barnen, det där gamla vanliga ni vet.

Vill även passa på att gratta min kusin Lisen som fyller år idag! Stort grattis! Hoppas Steve skämmer bort dig och att du har en bra dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0