TORSDAG

Idag efter att jag shoppat färdigt åkte jag mötte Victoria på Cosi för lunch, gott gott! Sedan tog vi en snabbis till Target och handlade julklappar till hennes värdbarn. Efter det åkte jag hem och tömde diskmaskinen och rastade hunden innan mamman kom hem med Jane som egentligen skulle ha slutat tidigt idag men det blev senare än tänkt. 

Så hon kom hem vid tre och då åkte jag direkt med henne till dansen. Men vi hade 10 minuter innan att ha ihjäl, så vi lekte lite i snön utanför! 



Sedan åkte vi hem, käkade flingor och mjölk till middag med mamman och Anna och sedan har vi alla fixat med smågrejer och tittat på tv. Som vanligt när mamman gick upp med Jane vid åtta satt jag och Anna och spelade spel en halvtimme innan jag följde med henne upp då hon gjorde sig iordning för sängen och sedan satt vi i mammans säng och gjorde armband någon halvtimme till mamman kom ut från Janes rum (hon hade också somnat, haha!) och så pratade vi alla en stund innan jag gick ner till mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0