LUGNET FÖRE STORMEN?

Hej!
 
Imorse precis innan alarmet väckte mig drömde jag att jag och Emma Larsson checkade in på Arlanda. Vi stod i kön på Cheesecake factory (som tydligen fanns där haha) när jag hastigt väcktes 06.30. Jag var påväg på semester, underbar känsla! Men, inte långt kvar nu till det sker på riktigt. Längtar! Speciellt eftersom snön vräker ner utanför, usch.

Sitter just nu på jobbet. Systemet vi använder på datorn har legat nere hela morgonen och kommer förhoppningsvis vara fixat vid 12. Så mellan samtalen (som varit väääldigt få idag) har jag inget att göra då jag måste använda systemet för att arbeta. Lite tråkigt, men så blir det ibland. Har lämnat post, fikat och nu tittar jag runt på internet.

Känns inte bra att surfa på nätet på arbetstid, men enligt mina kollegor finns det inget annat jag kan göra just nu, tyvärr.
 
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0